Social Icons

Pages

Featured Posts

Wednesday, February 19, 2014

Qaseh Gold Adinda & Kekanda

• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •

Assalamualaikum,

Bila sebut pemakanan sunnah, apa yang korang terbayang? yang pertama mesti Habbatussauda kan, lepas tu Kurma, lepas tu apa lagi? Perasan tak kalau sebut pemakanan sunnah orang macam kurang beri perhatian. nak nak kalau melibatkan supplement ke apa ker, kebanyakan akan mencari produk yang terkini, yang dah mendapat jutaan review akan kebaikan nya. sama la macam hany, macam tu jugak.

Hany nak share pasal satu makanan tambahan yang berasaskan pemakanan Sunnah. QASEH. QASEH adalah keluaran syarikat bumiputera Islam ANA EDAR SDN BHD, dan semestinya mengikut standard islamik.

Hany baru jer betul betul amalkan QASEH ni start bulan 4 lepas la. Sebenarnya yang buatkan hany nak amek QASEH ni adalah sebab kandungan yang ada dalam QASEH ni. Antaranya adalah MADU, KURMA, BUAH TIIN, MINYAK ZAITUN, HABBATUS SAUDA, EKSTRAK DELIMA, ARABIC GUM, GINGKO BILOBA, SIREH,AIR ZAM ZAM, MANJAKANI, PEGAGA. See, kandungan dia kebanyakan nya adalah makanan sunnah kan. hany ni jenis yang susah nak makan banyak banyak benda ni kan.

IMG_5650

inilah dia QASEH nya, QASEH ADINDA untuk perempuan, QASEH KEKANDA untuk lelaki. Berbeza dari segi kandungan sikit jer.

page2

Kandungan QASEH kekanda dan adinda

Macam mana pula rasa dia? boleh telan ker? Alhamdulillah…mesti boleh telan.hehehe melainkan korang memang tak boleh makan kurma. ala buah kurma tu, rasa dia memang rasa kurma. ianya dalam bentuk cecair la.

IMG_5675

ha inilah rupa dia. yang putih tu susu kambeng. hany minum susu kambing pagi pagi campur dengan QASEH ni.

Alhamdulillah, setelah betul betul amalkan QASEH ni, boleh rasa la perubahan nya kan. Macam pagi pagi kalau terlupa atau tak sempat nak makan, memang boleh tahan la perut. tak lapor gila gila la. Lepas tu dari segi tenaga, memang bertenaga la, takde lah lemau sangat kan. dan alhamdulillah peot, flow nya sangat cantik. alhamdulillah bersyukur sangat.

Lepas ni, hany akan kongsi lagi testimoni berkaitan QASEH ni. kalau korang nak tahu lebih lanjut pasal QASEH ni boleh la whatsapp/msg hany 0199597323.

**InsyaALLAH, tak rugi amalkan makanan tambahan yang mengandungi makanan sunnah ni. banyak khasiatnya…InsyaALLAH**

Sunday, April 25, 2010

Cara Pengambilan Qaseh




Qaseh ialah sejenis minuman herba bertenaga yang membantu anda menjalani hari hari dengan lebih ceria & bersemangat. Cara pengambilannya adalah amat mudah,iaitu sebanyak 2 sudu sebelum sarapan pagi (ketika perut kosong) dan 2 sudu sebelum tidur.

Menggunakan sudu plastik sahaja.

Bagi mereka yang ingin mengamalkan Qaseh untuk tujuan mengatasi masalah kesihatan, bolehlah mengamalkan 3 sudu besar Qaseh pada waktu pagi, tengahari dan malam seboleh bolehnya ketika perut kosong. Mudah mudahan Qaseh dapat membantu tubuh badan anda menyelesaikan masalah yang dihadapi dengan izin ALLAH.

Saturday, April 24, 2010

QASEH KEKANDA


500ml : RM71.90 (Tidak Termasuk Pos)


Minuman herba bertenaga istimewa dengan gabungan makanan sunnah seperti madu, zaitun, tiin, kurma, za'faran, habbatus sauda', air zam-zam dan berbagai herba terpilih seperti gingko biloba, sireh dan guarana khusus untuk kesihatan dan kekuatan dalaman dan luaran lelaki. Membantu membekalkan tubuh badan dengan nutrien dan zat penting. Dihasilkan dengan piawaian Amalan Pengilangan Islamik untuk memelihara kesucian rohani produk. Kehebatan yang pasti terasa !  

QASEH ADINDA





Minuman herba bertenaga istimewa dengan gabungan makanan sunnah seperti madu, zaitun, tiin, kurma, za'faran, habbatus sauda', air zam-zam dan berbagai herba terpilih seperti gingko biloba, sireh dan pegaga khusus untuk kesihatan dan kekuatan dalaman dan luaran wanita. Membantu membekalkan tubuh badan dengan nutrien dan zat penting. Dihasilkan dengan piawaian Amalan Pengilangan Islam untuk memelihara kesucian rohani produk. Kehebatan yang pasti terasa !   




500ml : RM71.90 (tidak termasuk pos)


 
 
Blogger Templates